Saturday, September 8, 2012

अनायसै म सँग झर्केर गयौ

अनायसै तिमी म सँग झर्केर गयौ
हिड्दा हिड्दै बिचैमा फर्केर गयौ ।

मायामा लाग्ने त्यो कस्तो घाऊ हो
दुख्दै थियो अझै नुन छर्केर गयौ ।

हेर्दा त अती राम्रो खोट केही देखिन
सिसा जस्तो मन तिम्रो चर्केर गयौ ।

बास गरि मेरै दिलमा सरेउ अर्कै तीर
चिप्लो बनायौ बानी आफ्नै सर्केर गयौ ।

मन थियो त तिमिलाई मेरै हुने
दोधारमा पर्यौ किन आँफै मर्केर गयौ ।

रेशम श्रेष्ठ
हुवाश्-३, पर्बत ।

गजलको बिस्तृत बयान


गजललाई अंग्रेजी भाषामा Ghazal, हिन्दी भाषामा ग़जल, उर्दू भाषामा غزل भनिन्छ।
गजल भनेको प्रेमका विषयमा श्रृङ्गार रसका कविता लेखिने एकप्रकारको फारसी छन्द वा त्यसै छन्दमा लेखिएको कविता हो।
गजल भनेको प्राय ५ देखि ११ शेरहरू हुने उर्दु र फारसी कविताको एक प्रकार हो। यसका सबै शेरएउटै रदीफ एवं काफियामा आबद्ध हुन्छन् र प्रत्येक शेरको विषयवस्तु फरक हुन्छ। पहिलो शेरलाई मत्ला भनिन्छ, जसमा दुबै मिसरा अनुप्रासयुक्त हुन्छन् भने अन्तिम शेरलाई मकता भनिन्छ, जसमा गजलकारले आफ्नो उपनामको प्रयोग पनि गर्न सक्छ। गजलको संग्रहलाई दीवान भनिन्छ।

Thursday, September 6, 2012

सबै युवाहरु देशबाट भाग्दैछन अब

सबै युवाहरु देशबाट भाग्दैछन अब
भस्ट्रचारी ढुकुटी सक्न लाग्दैछन अब ।

गरीब जनता गर्छन् आश् मात्रै
गासबास कपास माग्दैछन अब ।

यो देश बनाउने भएन कोहि यहाँ
भगवानको नाम जपी भाक्दैछन अब ।

नेताहरू सबै खेल्छन कुर्सी पाउने खेल
पाएर त्येही रस पदको चाख्दैछन अब ।

गाऊगाऊ बस्तीबस्ती सबै उठ्ने छ
जनताले उठाएर लौरी ताक्दैछन अब ।

हे भस्ट्रचारी अपराधीहरू हो सोच
गरीब सोझा जनताहरू जाग्दैछन अब ।

रेशम श्रेष्ठ
हुवाश्-३, पर्वत ।

बगैचामा तिमीसंगै फूल्ने मन छ मेरो


बगैचामा तिमीसंगै फूल्ने मन छ मेरो
झुमेर तिम्रै नशामा भुल्ने मन छ मेरो ।

सारा मनका मेरा सूखदु:ख हरूलाई
तिम्रै अगाडि आएर खुल्ने मन छ मेरो ।

भ्याउनुछ घुमेर संसार यो धेरै छ
यात्री बनेर तिमीसंगै डुल्ने मन छ मेरो ।

पाएपछी तिमिलाई हराउछ भोक प्यास
बनेर तिम्रै मिठो निद्रा झुल्ने मन छ मेरो ।

रेशम श्रेष्ठ
हुवाश्-३, पर्वत

Tuesday, September 4, 2012

मनमै देवता हुने भए मन्दिर धाउनु के को लागि



मनमै देवता हुने भए मन्दिर धाउनु के को लागि
सुनकै महल भेटेदेखी झुप्रो छाउनु के को लागि ।

सूख मात्रै हुनेथ्यो त बिबस यो जिन्दगीमा
सधैं सधै दुख मात्रै पाउनु के को लागि ।

मनको पिडा सुनिदिने भेटिएन कोहि यहाँ
रोएर जतिबेलै गीत गाउनु के को लागि ।

भित्रभित्रै दुख्छ मनमा पोल्छ पनि कताकता
बाहिरै घाऊ देखाएर मलम लाउनु के को लागि ।

छोड्दैछन सबै आफ्नाहरू भन्नेले पनि
पिडा मात्रै दिनु छ भने आउनु के को लागि ।

रेशम श्रेष्ठ
हुवाश्-३, पर्वत ।

के अब पोर्न फिल्म बनाउने ?


ऐस/पछिल्लो पटक नेपाली सिने जगत विवादित हुँदै गएको छ । विशेषगरी समाजमा भद्दा सुनिने र अश्लिल लाग्ने शब्दको प्रयोग गरिएको चलचित्र लुटले अनपेक्षित सफलता हासिल गरेपछि भल्गर फिल्म बन्ने क्रम बढेपछि कलिउड विवादित बनेको हो । पैसा लुट्ने योजना बनाएको लुटबाट सकारात्मक भन्दा नकारात्मक पाठ सिकेका निर्देशक निर्माताले पछिल्लोपटक यौनको विषयलाई जोडतोडले उठाइरहेका छन् । अनावश्यक अंग प्रदर्शन, अधरपान र अश्लिल हर्कत समेटिएका नेपाली फिल्म यसअघि पनि नबनेका होइनन् तर तिनले सीमा नाघेका थिएनन् । तर अहिले बग्रेल्ती रुपमा निर्माण भैरहेका सिनेमाले भने सामाजिक मान मर्यादाको हद पार गरिरहेका छन् । सिनेमा क्षेत्रभित्र यो विकृति र विसंगतिको पराकाष्टा हो । पछिल्ला चरणमा निर्माण भएका ‘चपली हाइट’, ‘द लास्ट किस’, ‘एटीएम’ र ‘किन किन’ जस्ता फिल्म यस्तै विकृतिका नमुना हुन् ।
विनीता बराल, राज घिमिरे र आमिर गौतमले अभिनय गरेको चलचित्र 
‘चपली हाइट’ नेपाली समाजमा पाच्य हुन खालको देखिदैँन । उक्त चलचित्रमा लेख्नै नमिल्ने किसिमका शब्द संवादमा राखिएको छ । सुटिङका अधिकांश समय तीनजना गाँजा, रक्सी, चुरोट खानमै व्यस्त रहेको देखिन्छ । चपली हाइटले एडल्ट सर्टिफिकेट पाएको थियो । उक्त सर्टिफिकेट पाएको चलचित्रले १६ वर्र्ष भन्दा मुनिका दर्शकले हेर्न पाउँदैन । तर अधिकांश हलमा ९ वर्र्ष देखिका बालबालिका समेत उपस्थिति रहेको देखिन्थ्यो । जसका कारण विराटनगरमा युथफोर्सले विरोध गर्दा झण्डै झडप भएको थियो । नेपाली फिल्म ‘लुट’ र ‘चपली हाईट’ ले राखेका संवाद र दृश्यले चर्चा बटुलेपछि, नेपाली फिल्मको धार परिवर्तन भएको धेरैको बुझाई छ । यी दुई फिल्मपछि नेपाली फिल्म ‘द लास्ट किस’ को चर्चा पनि निक्कै चल्यो । चलचित्रमा नायिका सोभिता सिंखडाले चुम्बनका दृश्य प्रसस्तै दिएकी छिन् । यो चलचित्रमा त्यस्ता कैयौँ दृश्य रहेका छन् जहाँ चुम्वन र संवाद निक्कै भद्दा लाग्छन् ।

Monday, September 3, 2012

भारतमा पहिरोमा पुरिएर ७ नेपालीको मृत्यु


बैतडी, भाद्र १८ - सडक निर्माणका लागि भारत गएका ७ जना नेपाली मजदुरको दुई दिन अगाडि पहिरोमा पुरिएर मृत्यु भएको छ । पिथौरागढ जिल्लाको धार्चुला देखि ५० किलोमिटर उत्तर डरग्राम दर्मा एरियामा पाड्वा ग्राम सडक निर्माणमा संलग्न बैतडीको बिशालपुर र शर्माली गाविसका ७ जना शनिबार साँझ पुरिएका हुन । घटनामा चार जना घाइते भएका छन् ।  
मृत्यु हुनेमा बिशालपुर-२ रोकटाका ४३ वर्षीय मानध्वज लुहार, ३५ वर्षीय बिसनराम लुहार, ३२ वर्षीय श्यामराम भूल, ४० वर्षीय सन्तोष लुहार, ३० वर्षीय रामीराम लुहार, शर्माली-७ का २५ वर्षीय बीरेन्द्रराम सोनी र ४९ वर्षीय झुप्पुराम सोनीको मृत्यु भएको जिल्ला प्रहरी कार्यालय दार्चुलाले जनाएको छ ।
घाइते मध्ये बिशालपुर-९ का २६ वर्षीय मानसिंह लुहार र शर्माली-८ का २० वर्षीय रमेश राम तिरुवा गम्भीर छन् । सडकमा काम गरिरहेका बेला माथिबाट पहिरो खसेको प्रहरीले जनाएको छ । मृतकको शव ल्याउने पहल भईरहेको प्रहरी निरीक्षक बिचित्र शाहले बताए ।

प्रकाशित मिति: २०६९ भाद्र १८ १२:२० 

Sunday, September 2, 2012

Unicode

सोच्दैछु यो देशको गाथा लेखिन्छ की भनि


सोच्दैछु यो देशको गाथा लेखिन्छ की भनि
खोज्दैछु बिरता र वीरहरू भेटिन्छ की भनि ।

सुन्दर त्येही हिमालका पाखा पखेरा हरूमा
हेर्दैछु चम्किलो मुहारहरू देखिन्छ की भनि ।

वीरहरूको रगतले लेखिएको  ईतिहासलाई
छोप्दैछु ती बिरताको  गाथाहरू मेटिन्छ की भनि ।

नियाल्दैछु ती कल्कलाउदो सुन्दर मुनाहरूलाई
कसैको क्षर्णीक स्वार्थमा नै रेटिन्छ की भनि ।

रेशम श्रेष्ठ
हुवाश्-३, पर्वत ।
फुल भए जिन्दगी देउता लाई चडाइ दिन्थे, कागज भए यो जिन्दगी सलाइ कोरी जलाई दिन्थे मेरो 'संघर्स अनी जीवनको एउटा संगम'को उकाली ओराली हरू मा "RESHAM"